Detox & proteinpulver

Jag har fått för mig att jag ska göra en detox. Fick tips om att MethoddDraine Detox ska vara bra. Det är en örtdryck som man ska blanda ut i 1,5 liter vatten varje morgon och så ska man dricka detta under dagen. Detta ska man göra i 20 dagar. Det ska då rena kroppen inifrån och så ska det aktivera kroppens renande funktioner.

Innehåll:
Äppeljuice, druvjuice, tamarindfruktkött.
Koncentrerat örtextrakt från: Grönt te, björklöv, fänkål, kardborrerot, kronärtskocksblad, maskrosrot, styvmorsviolsblomma och älgört.

Hur fungerar MethodDraine Detox?
Den speciella kombinationen av örter i MethodDraine Detox för skonsamt ut gifterna ur kroppen. Varje ört som ingår i MethodDraine Detox stimulerar ett specifikt utsöndringsorgan i kroppens naturliga utrensningssystem.
På samma gång som den driver ut och renar kroppen stärker MethodDraine Detox kroppens försvar.

Det bästa är att man får äta som vanligt under tiden =)! Ett annat stort plus är att man vanligtvis tappar några kilo under kuren. Jag tänkte börja på den imorgon så får vi se hur det går. Hoppas den smakar okej bara... Det ska bli kul att prova för jag har aldrig provat något sånt förr.



Jag köpte även prover på Star Nutritions proteinpulver Whey 80. Detta är ett av Sveriges mest sålsa proteinpulver. Både jag och sambon vill börja dricka protein så när jag såg att de hade smakprover var det perfekt. Då kan man hitta ett man tycker om utan att köpa minst ett kilo av det. Ska nog prova en av smakerna ikväll, så¨kommer tillbaka med utvärdering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0