Sol & Värme

Ja, idag har det varit riktig sommarvärme. Jag läste på väderprognosen i morse att det skulle vara 21 grader men molnigt hela dagen. Men de hade fel, på rätt håll för en gångs skull =). Redan innan lunch kom solen fram och sen har det varit soligt hela dagen!

När jag cyklade hem från praktiken kom jag fram till att jag inte kunde sitta inne och jag vill inte åka till gymmet redan då som jag hade tänkt. Så jag tog på mig träningskläder och gick ut och powerwalkade i en timme istället. Med mina fliflop sandaler på såklart. Jag lever i dem för tillfället. Jag har dem på praktiken, när jag tränar m.m. =).
Det var riktigt skönt att vara ute och gå i solen med musik i öronen.

När jag kom hem gick jag, Alex och Emelie till Entré och satte oss på Redfellas uteservering och åt mat där. Surdegstoast med prosciuttoskinka, pesto, mozzarella och tomat och till det en smoothie, smaskens! Skulle kunna äta deras mat varje dag, det är helt klart en ny favorit!

Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska åka till gymmet eller inte. Jag vill men då kommer jag komma i säng rätt sent och kommer va helt slut imorgon.... Hmmm, svårt beslut!

Men först måste jag i alla fall ner till tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

hallå! allt bra? hur har helgen vart?:)

2010-05-23 @ 19:49:59
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa det ska bli jätteskoj :D eller både nervöst och skoj! Mest nervöst haha. Man får ju ta mycket ansvar och lär sig att stå på sina egna ben! Så jag skulle nog behöva stödja upp mitt självförtroende rejält innan jag åkte !! haha..



Okej ja det kan jag förstå :/ Men det är bra att utbilda sig också så man kan få ett jobb :)

hoppas du hittar jobb:)

2010-05-24 @ 13:22:21
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag var med om en tågolycka som barn

2010-05-24 @ 16:37:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anna

uppdateringar efterlyses, hehe :)

2010-05-29 @ 13:08:26
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-25 @ 17:46:28
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0