Tån mådde inte bra :'(

Först vill jag bara ursäkta för dålig uppdatering, men har haft så sjukt mycket att göra plus att det e ju inte kul att skriva träningsblogg när man inte kan träna...

Va på vårdcentralen för att lägga om bandaget i morse igen och nu såg det inte alls bra ut. Min tå var infekterad och jättesvullen runt såret, suck! Jag som hade hoppats att jag skulle va bra och kunna träna på för fullt vid detta laget. Distriktsköterskan trodde att jag hade fel sorts penicillin eller nåt, så hon sa åt mig att direkt gå till Ellenbogen (där jag opererade den) och så skulle de titta på den. Så jag promenerade dit direkt, tur att de ligger nära varandra. De hade som tur va tid för mig direkt och mycket riktigt va den infekterad och jag fick ett nytt sorts penicillin. Börjar bli trött på att äta antibiotika nu. Har ju redan gjort det i två veckor...
Så nu kan jag inte använda annat än flipflop skor i minst en vecka till. Tur att det börjar bli varmt ute =).

Men nu till det lite mer positiva... Även om min tå är dålig så spritter det i resten av kroppen. Så nu på kvällen bestämde jag mig för att fuska och gå till gymmet fast jag inte får. Jag kan ju inte ha några träningsskor på mig så jag fick gymma i flipflop! Måste bara tillägga att jag STÖR mig på alla muskelknuttar till killar som går på gymmet i just flipflop skor. Tycker inte det hör till, hehe. Men nu e jag en av dem =)!

Körde ett stenhårt pass för överkroppen och det kändes såå bra och var riktigt kul!!!
Körde 10 övningar och 3*10 av varje övning:
  • Bröstpress
  • Chins
  • Dips
  • Rodd
  • Ryggdrag
  • Biceps
  • Triceps
  • Mage fram
  • Mage sida
  • Rygglyft
Sååå skönt att träna igen!!! Måste bara va försiktig så att jag inte blir för svettig. Mitt bandage får inte bli blött, hehe.

Imorgon ska jag dit igen och köra ben, längtar redan!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Fy fan att du fick operera igen. Läskigt! :S

Håller med dig om att det är så jäkla opassande att ha flipflops på gymmet som de där spännisarna har. Varför liksom?



Sv: Tycker absolut att vi ska dra ut o äta. Frågan är bara när vi ska ha tid att fixa det! Vi ska lämna arbetet till tryck på fredag så nu är det fullt upp :(



kram

2010-05-19 @ 23:00:33
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Haha ja, annars blire svårt att få ihop tiden med plugg och jobb för oss :P



Jo sådär, jag tvättade igår så :P

Själv då?

2010-05-20 @ 08:47:28
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0